onsdag 30. januar 2008

Har fått en award

Her har det vært lite liv de siste dagene, beklager det. Når det ikke skjer så mye på strikkefronten, skjer det visst ikke så mye på bloggfronten heller. Har hatt noen timer hos fysioterapeut de to siste ukene, så da er det håp om bedring i armen. :)

Jeg har fått en "You make my day" award fra Gurimalla og Miao. Jeg har inntrykk av at de fleste har fått denne awarden allerede, så jeg vil heller oppfordre mine besøkende til å besøke tre blogger, hvis eiere jeg har tenkt mye på de siste dagene. Den ene er Virtuella, som gjennomgikk en operasjon i går. Synes damen er utrolig tøff, og gleder meg til å forhåpentligvis få treffe henne på strikketreff i Tananger i september. Den neste er Beyla, som har måttet tatt en grusom avgjørelse de siste dagene. Til slutt er det Miao, som skremte vettet av meg med sitt nyeste innlegg. Disse tre gjør at jeg er ekstra tankefull i dag.

2 kommentarer:

  1. Koselig å få sånne priser.
    Gratulere så mye med dagen.Håper du får en flott bursdag.Klem

    Prøvde å skrive på skravlebrette men det gikk vist ikke

    SvarSlett
  2. nååååh, nå begynte jeg nesten å gråte!! Så skjønn du er! tusen takk for oppmuntringen!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...