mandag 3. desember 2007

Stille og rolig...

Det er dessverre stille og rolig på strikkefronten om dagene. Armen min er fortsatt ikke bra, så jeg prøver fortvilt å la den roe, med å ikke strikke. Jeg begynner å innse at planene jeg hadde om jule- og bursdagsgaver muligens må vente til neste år, og at jeg må ut og handle i stedet. *Sukker tungt*.

Har tenkt litt på at jeg skal begynne å ønske meg penger til jule- og bursdagsgaver framover, for å spare opp til en symaskin. Kom på det etter å ha lagt på sengtøy i går, som er noe sømløst etterhvert. Det funker jo ellers, men at åpningene begynner å bli litt vel store, er en smule upraktisk. Hørtes så kjedelig ut å sy for hånd, men jeg bli vel nødt til å prøve en dag, med mindre jeg finner en billig, håndholdt symaskin. :)

Har du tips om en bra symaskin for en nybegynner, som muligens vil sy endel etterhvert, er det bare å legge inn kommentar! Alle gode tips mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...