onsdag 5. desember 2007

Pepperkakemenn / Gingerbread men


Sist torsdag var jeg på strikkekafé på Jordbærstedet, og da sydde vi pepperkakemenn. Disse er vel henta fra boka "Tildas jul" av Tone Finnanger. Den til høyre sydde jeg da, og i går var jeg innom Panduro og kjøpte filt, tråd og Gloss touch, og sydde en til i dag. Synes dagens ble finest, nå visste jeg jo hvordan jeg skulle gjøre det. :)

--------------
Last Thursday I went to a knitting café at Jordbærstedet, and we sew gingerbread men. These are from "Tildas jul" written by Tone Finnanger. I went to a hobbyshop yesterday, and bought what I needed, and sew a new one today. The one to the left is the one I made today, I think that one is the nicest one, as I knew today how to do it. :)

3 kommentarer:

  1. Så koselige pepperkakemenn du har laget.God bedring, du får prøve å ta det med ro så du kommer igang med strikkingen igjen på nyåret ihvertfall.
    Ønsker deg en fin advents helg.

    SvarSlett
  2. så søte pepperkake menn du har lagd! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...