mandag 31. desember 2007

Nødhjelp for tørre hender / First aid for dry hands

Når det er vinter, blir hendene mine tørre. Av og til blir det så ille at huden sprekker, og det blør. Fant ut at jeg skulle prøve å lage meg en liten kur så jeg tok litt jojobaolje, litt søt mandelolje og noen dråper av to eteriske oljer, jeg tror det var bergamott og geranium. Skrev det ned, men har dessverre kastet feil lapp. :( Foreløpig virker den veldig bra, oljene blir ikke ekkel på hendene, men ser ut til å hjelpe huden med å holde på fuktigheten.

Ellers vil jeg ønske alle et riktig godt nytt år!

----------------

In the winter my hands always get very dry, so I made a cure for them. I user jojoba oil, sweet almond oil, and two essential oils, I think it was bergamot and geranium. I wrote it down, but unfortunately I threw away the wrong notes. :( It seems very good so far, my hands doesn't feel sticky, but it seems to keep them moist.

Happy new year to all!

1 kommentar:

  1. Håper kremen din hjelper mot tørre hender, og for en fin symaskin du sikkert har fått nå. Blir spennende å se hva du skal lage.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...