søndag 30. desember 2007

Er det torsdag snart? / Is it Thursday soon?


Da er det en fare for at bloggen min kan bli litt mer interessant for de som syr. Jeg har nemlig bestilt meg symaskin, en Janome Jubilee 85. Fikk kjøpt en demobrukt maskin fra Tonje brodering, eller sysiden.no. Den er forventet å komme hit på torsdag, og jeg er fryktelig spent. Har knapt tatt i en symaskin før, men jeg har en mistanke om at den vil bli mye brukt. Har vært på biblioteket i dag og lånt noen bøker om søm, og har reservert flere.


----------------
I have ordered a sewing machine, a Janome Jubilee 85, expected delivery on Thursday, so I can hardly wait. I have barely touched a sewing machine before, but I think it will be used quite a lot. I went to the library today, to borrow some books on sewing, and I'm on a waiting list for a few more.

2 kommentarer:

  1. Åh.... den som hadde vært i dine sko, - jeg ønsker meg virkelig en skikkelig Janome-maskin jeg også.Kanskje nissen husker meg om jeg er veeeeldig snill i året som kommer? *fnis*
    Ønsker deg et riktig godt nyttår, med masse kreativitet, skaperglede og masse tid!

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny symaskin.Gleder meg til å se hva du kommer til å sy.
    Ønsker deg et riktig godt og kreativt 2008.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...