søndag 25. november 2007

Sokker og gnom / Socks and gnome


Da kan jeg vise fram noe jeg har strikket i bursdagsgave til søstra mi. Hun fikk et par sokker i Eskimo, strikket etter oppskrift fra Garnstudio. Jeg droppet heklekanten siden jeg ikke er noen hekler ennå, men ellers har jeg fulgt oppskriften.

Hun og samboeren fikk en felles gave også, en gnom strikket etter oppskrift laget av Alan Dart. Oppskriften stod i Simply Knitting, eller The Bumper book of knitting, som jeg kjøpte herfra.

Samboeren til søstra mi har bursdag om noen dager, men gaven hans har jeg dessverre glemt å ta bilde av. Skal lage en til av det samme, så da kommer det bilde senere.


------

I can finally show my sisters birthday gift, a pair of socks knitted from this pattern from Garnstudio. She and her boyfriend, who has birthday in a few days, got this gnome together, as well, knitted from Alan Darts knitted gnome pattern. I got it from The bumper book of knitting, bought from here.
The boyfriend will also get another gift, which I forgot to take a picture of, but Ill make one more of it, so I'll post a picture later.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...