søndag 25. november 2007

Snowme


Jeg kjøpte Simply Knitting 34, og der var det oppskrift på Snowmes, nok en oppskrift laget av Alan Dart. Jeg har nå fått montert min første, det er en fare for at det blir flere slike. Denne skal skrive en søknad til en kollega av meg, om å få lov til å bo på skrivebordet hennes på jobb. Hun var uheldig å knuse den fine julekoppen sin før helga, og da kan kanskje en liten snømann pynte litt opp. Garnet er Sirdar Snuggly Snowflake DK og Sirdar Country style DK.

------

I bought Simply Knitting 34, and found a new pattern made by Alan Dart. This is a snowme, knitted for a colleague. He will write an application and ask her if he can live on her desk at work. She dropped her christmas cup in the floor last week, and it broke, so hopefully he'll be accepted as a decoration to her desk. He is knitted in Sirdar Snuggly Snowflake DK and Sirdar Country style DK.

3 kommentarer:

  1. Fin snømann :) Har fått litt snømann-dille som jeg ikke har fått noe utløp for enda - denne var jo kjempesøt!

    SvarSlett
  2. Der er den ja. Så nusselig.

    SvarSlett
  3. Den snømannen har jeg også hatt lyst til å lage, men alle sier Snowflakegarnet er så fælt... Sokkene har jeg også tenkt å strikke, så her blir jeg copycat :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...