mandag 12. november 2007

Oppdatering om pusen

Da har vi vært hos dyrlegen med pusen, det var en hunnkatt, som ikke passet til de beskrivelsene jeg fant på nett i går. Den var verken øremerket eller chip-et, så det blir nok vanskelig å finne tak i eieren. De som kom med den i går, hadde spurt rundt i flere hus, uten hell. Jeg har lagt ut annonse på et par nettsteder for savnede/funnede dyr, med beskrivelse av pusen og hva som har skjedd. Dyrlegen så tegn til påkjørsel, så det er mulig at pusen hadde blitt påkjørt før hunden fant den.

Oppfordring til dere som har dyr: Sørg for å merke dem, helst med mikrochip, slik at det er mulig å finne ut hvem som eier dyret om det skulle bli borte. Ut i fra mitt forrige innlegg er det vel ikke noen tvil om hva jeg mener bør gjøres dersom noen finner et dyr, heller...

1 kommentar:

  1. Uff, det er trist dette! Har selv katt, og har selvfølgelig merket den, noe jeg mener er noe vi alle må gjøre. Ansvar for barn og ansvar for dyr går hånd i hånd.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...