søndag 25. november 2007

Nesevarmer / Nosewarmer


Det var så kaldt på soverommet her en kveld, og jeg tenkte at en nesevarmer hadde vært kjekt. Et par dager senere var det noen som etterlyste mønster på nesevarmer på forumet til Hobbyboden, og denne linken dukka opp. Da måtte jeg bare strikke....
Jeg har brukt Sandnes alpakka, og tråden for å knyte med, er fingerheklet.

---------
The bedroom was really cold one night, and I thought that a nosewarmer would have been great. A few days later, someone asked for a pattern on Hobbyboden, and one of the replies contained this link. What else could I do, but start knitting? The yarn is Sandnes alpakka.

8 kommentarer:

  1. Stilig nesevarmer! Håper den holder nesen din varm og god nå da.

    Snømannen under her var kjempesøt.

    SvarSlett
  2. Kan være kjekkt med en nesevarmen en gang i blant ja.Gnomen og snømannen var kjempesøte.

    SvarSlett
  3. Åh den var fin, en slik må jeg også ha meg....gubben fryser meg ut av soverommet snart.

    SvarSlett
  4. Det var godt du advarte meg mot hysterisk latteranfall på forhånd, jeg sliter veldig her nå, hehe!

    Må nesten stikke innom å få sett på den nese-varmeren en dag jeg har fått stemme til å le høyt igjen!

    Men flott var den, og jeg kommer stadig tilbake til deg på besøk!

    SvarSlett
  5. Hahaha, ja sånn mååå jeg bare ha *fnise*

    Men alvorlig talt, jeg vet om ei som også har sånn kald nese, kanskje jeg skulle sende en link...

    SvarSlett
  6. Så festlig!
    Men det spørs hvilken reaksjon det hadde blitt på gubben om jeg hadde inntatt våre sovegemakker iført en sånn..... *hylflirer*
    Ha en fin adventshelg!

    SvarSlett
  7. Jeg plages også av kald nese - faktisk blir det ubehagelig når det varer over lang tid.
    Har også tenkt på nesevarmer !

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...