torsdag 22. november 2007

Karameller og kosepus / Caramels and cuddly cat


Det er dessverre ikke alt jeg har laget i det siste som kan vises fram her inne, da det er en del gaver blant dem, men noe kan dere få se. Jeg har prøvd noe nytt, å lage karameller. Den første gangen ble resultatet slik at det havnet i søpla, men de som jeg laget på tirsdag ble farlig gode. Ser det ikke fristende ut, kanskje?

De av dere som har tilgang til Ravelry, kan se bilder av det jeg har strikket i det sist, under pågående prosjekter. Jeg er forresten sushigirl der inne, men det var vel kanskje ikke noen overraskelse.

Kan samtidig vise noe av det andre jeg har gjort mens jeg har vært sykemeldt. Fanget mitt har vært veldig populært... Sushi var veldig fornøyd med at jeg var hjemme. :)

-----------------------
Unfortunately most of my latest projects have been gifts, so I can not show them here. What I can show you are the caramels I made last Tuesday. They were very good, doesn't it look tempting?

Those of you who have access to Ravelry can take a look at what I have knitted, there, in my projects. I'm sushigirl in there, by the way. Perhaps not a surprise.

I'm also showing something else I've been busy with while being at home the latest weeks. My lap has been pretty popular. Sushi has been very pleased with me being at home. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...