mandag 8. oktober 2007

Ny katteseng / New cat bed

I dag har jeg vært på besøk hos Anita, hadde strikket et par babysokker i Opal petticoat (39 % ren ny ull, 13 % polyamid, 48 % bomull), til sønnen Oliver. Glemte selvfølgelig å ta bilde av dem, men har strikket lignende sokker før. Anita har en katt som er allergisk mot ull, så han kan ikke bruke kattesenga hun har strikket og tovet til ham. Dermed overtok jeg den, og den falt i smak. Under en halvtime etter at jeg kom hjem, var den i bruk av Sushi. :)


Ellers så er jeg ferdig med del 2 av garnmysteriet, og her er mine seks striper og to hjerter så langt. Har fortsatt ingen anelse om hva dette skal bli. Endte med Sisu farge 6156 som garn C. Neste del kommer i morgen kl 19, så jeg er klar. Har dampet delene, men resultatet ble... vel... det gikk ikke så veldig bra.



Jeg vil også vise fram den nyeste planten min, som jeg kjøpte på Obs! i forrige uke. Det er en Zantedeschia (Calla), liker disse så godt, og forsøket med å plante løker selv, gikk heller dårlig.

-------

Today I went to visit Anita, I had a pair of knitted baby socks for Oliver, her son. I forgot to take a picture of them, but they are knitted in Opal petticoat, I have knitted similar to these before. Her cat is allergic to wool, and I got a cat bed she has knitted for him, that he can't use. Half an hour after I got home, the bed was being used by Sushi.

I've finished part 2 of the yarn mystery, and so far I have six stripes and two hearts. I have no idea what this will turn out to be, the next clue comes tomorrow.

The plant is my newest, a Zantedeschia (Calla), which I bought last week. I really like these flowers, they are so pretty. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...