lørdag 29. september 2007

Med på Ravelry / I'm in Ravelry



Da har jeg kommet inn på Ravelry, og vil prøve å poste mine innlegg på både norsk og engelsk, for eventuelle utenlandske gjester.

Har fått pakke fra bokklubben Hobbyglede, som jeg har glemt å vise fram. Hadde først avbestilt den, men når medlemsbladet kom, fant jeg ut at den så altfor spennende ut, så da måtte jeg jo bare bestille... Bøkene som kom var "Strikk - en reise til indre ro" av Kari Hestnes, og "Fredags- strikkeklubben" av Kate Jacobs. Det ser ut til å være et par potensielle prosjekter i førstnevnte, vi får setil neste år...

Jeg har blitt ferdig med et par sokker til meg selv, i Bamboozle fra Crystal Palace yarns. Fargen heter Blueberries -grapes, og kom visst ikke helt godt fram på bildet.

-------
As I have joined Ravelry, I'll try to write my posts in both Norwegian and English, in case some foregin guests should be reading this.

I received a package from a Norwegian book club I'm in, I got "Strikk - en reise til indre ro" by Kari Hestnes, a book of recipes for alpaca yarn and "The Friday Night Knitting Club" by Kate Jacobs. There are a couple of recipes I may want to try out from the first mentioned book, we'll see next year...

I have made a pair of socks for myself, knitted in Bamboozle from Crystal Palace yarns. The colour is Blueberries -grapes, not quite like the colour in the picture, I'm afraid.

1 kommentar:

  1. Det høres veldig spennende ut med Ravelry! Flotte sokker du har strikket!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...