tirsdag 25. september 2007

Har vært i København

I anledning pappas 60-års dag, var hele familien min samlet i København for å feire. Mamma, pappa, begge søstrene mine med familier + Tommy og meg. Vi storkoset oss, og jeg må bare innrømme at foreldrene mine er sprekere enn jeg trodde. På mammas 60-årsdag i 2006 kjørte vi gokart, på pappas 60-årsdag var vi i Tivoli.


Bare må vise fram dette bildet av jubilanten, sammen med sitt nest eldste barnebarn, Petter. Denne karusellen var det ikke så mange av oss som prøvde, den går visstnok ca 84 m opp i lufta. Jeg var ikke der, for å si det slik. Jeg er visst litt pysete av meg når det gjelder karuseller, har ikke lyst til å bli dårlig.

Moldvarpen var selvfølgelig også med...

Jeg rakk litt garnshopping også. Har hatt lyst til å prøve meg på denne genseren til Tommy. Dessverre hadde de ikke inne fargen som er vist på linken, så det ble farge nr 6805 i stedet, samme farge som guttegenseren på samme side. Kjøpte et nøste ekstra, for det kom et ønske om høy hals, og det må jeg vel prøve meg på.
:)

Fikk garn i posten fra sokkegarnklubben til Strikk innom her om dagen, og det var nydelig garn. Det var de to hespene til høyre på bildet, Claudia hand painted yarn, 100 % merino ull, fargen heter Purple Earth. Synes disse fargene var nydelige, og garnet var kjempedeilig. Har ikke helt bestemt meg for om det blir kosesokker eller noe annet spennende, vi får se.

Ellers har jeg hatt forkjølelse og vært skikkelig slapp de siste dagene, hadde billetter til "Team Eckbo" på lørdag, men fikk dessverre ikke dratt. Var ganske så irritert da, ja. Har også plagdes endel med nakken, og det skyldes i hvertfall ikke for mye strikking, for det har vært rolig på den fronten i det siste.

Noe av det jeg driver med om dagene, er å vente på at nettsidene til Lush i England kommer opp, jeg har nemlig tenkt å bestille meg et par "King of skin". Det er en slags kroppssmør, kjøpte en slik i Praha, og den var nydelig for min tørre hud. Gnir den over fuktig kropp etter dusj, og slipper å tenke på å smøre meg mer. Er ellers veldig fornøyd med herresåpene jeg lagde for en tid tilbake, med geitemelk i, den virket også bra på tørr hud. Må vel snart legge ut såper for salg her igjen, har et lite lager her nå. :)

1 kommentar:

  1. Bare synet av slike "fæle" karuseller gir meg grøss, dere er tøffe hele gjengen sier nå jeg:-o

    Men garnet ville jeg nok falt for jeg også;-)

    Flott at dere har hatt en herlig Danmarkstur!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...