onsdag 8. august 2007

Ferdig!


Da ble genseren min ferdig til slutt, det gikk med ca 10 nøster Noro Silk Garden. Jeg har gått ut fra oppskrifta "Klaralund", men har endret en god del på den, armene er ikke så vide, og jeg har strikka glattstrikk hele veien. Er ganske fornøyd med resultatet, har en mistanke om at denne blir mye brukt etterhvert. Foreløpig er det full sommer her, og ikke mye til genservær heldigvis, men til høsten blir den nok god å ha!
Holder på med "Unshaped shrug" nå, men det viser seg at 3 nøster Easy fra Sandnes ikke blir nok i str XL, så jeg må få tak i mer garn. Holder også på med et par sokker til Tommy, de er ganske kjedelige å strikke, så det tar litt tid. Ble fri for garn der også, trodde to nøster Bamboozle ville holde til et par sokker, men ikke denne gangen. Men de blir vel ferdige de også etterhvert.
Har for øvrig ferie nå, noe som virkelig kan anbefales! :) Lagde kaffesåpe i dag, skal skjæres opp i morgen, så er jeg spent på å se hvordan den blir. Prøvde en annen oppskrift denne gangen, slik at den skal passe for tørr hud, pluss at jeg hadde et par eteriske oljer i, gleder meg til å prøve den om en måneds tid. Blir nok mer såpelaging her framover, må jo forberede julegaver. :)

4 kommentarer:

  1. Flott genser, friske farger :D

    SvarSlett
  2. Nydelig genser. De blir så fine i det garnet, flott farge du har valgt.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott genser du har strikket:) Nydelige farger...

    SvarSlett
  4. Den ble jo rå flott.
    Sukk og mine ynglig farger.
    Godt jobbet.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...