mandag 13. august 2007

Da har også jeg blitt nominert


Da har jeg også blitt nominert, av grethekristin.

Nå har jeg inntrykk av at de fleste allerede er nominerte, men fem blogger som jeg liker å besøke er:

Anitas Hobby - Anita er en kollega av meg, og lager utrolig mye fint. Hennes siste store prosjekt var Oliver, som ble født 29.07.

Cruzidulls gale verden - Hun er veldig glad i raggsokker, og er flink til å lete opp garnbutikker når hun er på reise, har jeg inntrykk av.

Blomsterpiken - Margrethe er bergenser, men bor i Trondheim (bortsett fra i sommerferien). Også hennes blogg får et besøk ofte.

Strikkegal - også kalt abbehope, har også mye fint å vise fram. Alltid spennende å kikke på nye oppdateringer der.

Brit-Elin - også en innflytter til Trondheim, som jeg lurer på om jeg så på Clas Ohlson sist lørdag.

2 kommentarer:

  1. Oi så spennende :) Takker for nominasjonen... Nå må jeg tenke jeg om her :)

    SvarSlett
  2. wow! meg? nominert?? takk!! :) eg va på clas på lørdag som va ja og handla litt for jobben :) va sikkert litt stressa når eg va der :p hehehe va du og å så på bilene?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...