fredag 6. juli 2007

Spennende pakke


Som jeg skrev i forrige innlegg, vant jeg på bloggen til Synnøve. I dag kom premien, en spennende pakke, som var helt perfekt! Den inneholdt to nøster med Mystic Alpaca, som jeg lenge har hatt lyst til å handle på Ebay, men har ikke kommet meg så langt ennå. Fikk også et hespe med angoragarn, som hun selv har klippet.
Hespet til venstre er 260 gram regnbuefarget Kauni, som jeg har bestilt fra Lynghøjgaard garnbutik. Har en plan for det, mer om det kommer etterhvert.

Ellers så har jeg tatt bilde av plassen jeg nå tilbringer store deler av
dagene på, pulten min på jobb. Savner du ikke dette synet, Anita? He he he... Anita er kollegaen min, som nå har svangerskapspermisjon. Gå gjerne inn i bloggen hennes og se hvordan hun får dagene til å gå. Jeg er dypt imponert over alt hun lager!

Ellers så nærmer bamsen seg ferdig, den mangler å få sydd på føttene, nese/munn og øyne. De øynene jeg hadde ble litt for små, så jeg får vel ta en tur til byen i morgen og gå på øyejakt... :)

Har kommet litt over halvveis på genseren min i Noro Silk Garden, og er så langt veldig fornøyd. Gleder meg til den blir ferdig, selv om den er en fryd å strikke på. Liker garnet og fargene veldig godt. Skal se om jeg ikke får lagt ut bilde av delene jeg har til nå, i løpet av helga.

1 kommentar:

  1. öhhh...
    Kan du tänka dig... ungefär så ser även min arbetsplats på jobbet ut, ;)
    KAN det bero på att man jobbar på en ITenhet? Dock IT-HelpDesk... ... ...
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som dock saknar fläkt på skrivbordet... men det finns en på rummet, eller fanns i somras, hihihi...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...