søndag 22. juli 2007

Gnomer er kule

Forrige helg hadde vi besøk av mine foreldre, og siden de kom kjørende, måtte vi benytte muligheten til å stikke innom Plantasjen. Handlet litt blomster der, men det kuleste av alt, var hagegnomen, eller hagenissen. Her står han sammen med tagetes, tobakksplante, margeritter og alperips som forhåpentligvis vil få røtter snart.


Ellers så har jeg prøvd meg på et eksperiment. I butikken for en tid tilbake, fant jeg et hefte om at man kunne så popcorn. La noen popcorn i vann i noen dager, plantet dem, og vips, en plante! Hadde aldri trodd at det ville bli noe av dem, men se her!!!!
Det kan se ut som om den trenger en større potte snart. Den koser seg i hvertfall ute i sola, og tok ikke skade av en kraftig regnskur, heller.

Ellers så har jeg fått dilla på røkelse. Fant en auksjon på Ebay for et par uker siden, og handlet litt der. Det lukter jo så godt.... Fikk med en treboks som kan brukes til "cones" og "sticks". Fikk med fem forskjellige dufter, og de har blitt flittig brukt.

Venter i spenning på den siste Harry Potter-boka, hadde håpet å få den i posten i går, men det lå ingenting i postkassen i går. Har bestilt den fra engelske Amazon. Gleder meg til den kommer, er jo bare så vidt jeg tør å se på nettsider som har diskusjonsforum nå, noen steder kommer nemlig overskriftene fra forumet fram på forsiden til nettaviser. Er livredd for å lese noe som kan røpe hvordan det går i boka. Gruer meg nesten til å lese den, også, siden det har vært så mye skriverier om at noen dør. Liker best "happy endings", jeg da...

1 kommentar:

  1. Så kult med popcorn! Blir spennende å se om det blir noe av den...hagegnomer er så stygge at de er kule, jeg vurderer sterkt å skaffe meg en til verandakassa =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...