fredag 27. juli 2007

Endelig.... eller?


Endelig lå pakkelappen i postkassen! Har venta spent i en uke, og i dag kom den! Den siste Harry Potter-boka! Er ganske så spent nå, selv om jeg gruer meg litt også, i og med at det har blitt sagt at flere dør. Det blir litt trist å ta farvel med gjengen, men man kan jo lese bøkene på nytt, og se filmene igjen, så det er jo ingen krise.
Hvorfor jeg skriver i bloggen i stedenfor å lese nå? Middagen står i ovnen, og begynner jeg å lese før den er ferdig, glemmer jeg den vel av...

Kan samtidig nevne at Sushi ser litt skamfert ut nå. Har måttet klippe av en del pels på ryggen, hun har visst hjulpet en nabo med å male/beise/olje. Prøvde å vaske det vekk i går, jeg var ikke helt sikker på hva det var, siden det var fargeløst, men det gikk ikke bort. Da var det bare å finne fram saksa, og klippe litt. Det var heldigvis ikke så mye, og var bare oppå ryggen, så hun ser ikke SÅ ille ut. :)

God helg, folkens! Nå skal jeg lage ferdig middagen, og så skal det leses! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...