mandag 23. juli 2007

Calorimetrier


"Alle" på Hobbyboden har strikket calorimetrier, og denne gangen var det min tur. Den øverste er foreløpig uten knapp, og jeg har ikke festa trådene. Den er strikket i Opal Magic farge 1051, og er forhåpentligvis riktig størrelse for Tommys døtre. Venter på hodemål før jeg strikker en til. Den nederste er strikket i Silja strømpegarn, farge 347, og er passelig til meg. Kunne kanskje ha vært litt mindre, men man lærer... :) Hadde heldigvis en knapp som var akkurat passe. Tror jeg må hamstre inn noen knapper, for disse var litt morsomme å strikke. :)

Fortsatt ingen Harry Potter-bok i posten, men fikk mail i går om at den var sendt, så jeg venter i spenning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...