tirsdag 12. juni 2007

Post nr 100


Da har jeg kommet til post nr 100, og har vel litt nytt å melde. Jeg er nå offisielt ferdig med tre års skolegang, jeg venter i spenning på sensuren av hovedoppgaven, og vet at jeg må ta opp en eksamen i desember, men ellers er jeg altså ferdig! Har allerede begynt i full jobb, det blir ikke ferie ennå.
Det har ikke blitt så mye strikking i det siste, har malt hus, hatt besøk av søstersen, og har rett og slett ikke hatt lyst til å strikke. Har fått litt framgang på genseren min, som dere ser. Venter ellers på garn for å få gjort ferdig sokkene til Tommy i Bamboozle, og venter på garn til et skjerf i Online Smash. Hadde håpet at to nøster skulle holde, men det gjorde det ikke, håper tre blir nok.

Ellers så kommer jeg til å legge ut såper til salgs her, av det som blir til overs. Lager et eget innlegg for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...