torsdag 28. juni 2007

Det svømmer en bamse....



Det svømmer en bamse i vaskemaskinen. Det vil si, det svømmer bamsedeler i vaskemaskinen. Jeg måtte legge dem sammen litt, for å ta bilde, la på øynene også, den ser ganske komisk ut nå, ja. Den skal få tørke over natta, så kan jeg kanskje få fylt den og sydd den sammen i løpet av helga. Er ganske så spent på det ferdige resultatet, ja! :)


Ellers så har jeg vært utrolig heldig i det siste, det viser neste bilde. Som regel når det legges ut spennende ting til salgs på forumet på Hobbyboden, oppdager jeg det for sent. Denne gang rakk jeg det, og fikk huket tak i to nøster Opal fra Randi. Sidsel skulle gi bort garn, og hadde trekning på sin blogg blant de som var interessert, og da vant jeg 9 nøster med forskjellig sokkegarn!

Var også med og gjettet på hva Synnøve strikket i skyggestrikk, og jaggu vant jeg ikke der også! Jeg er virkelig i siget her nå, så det spørs om ikke jeg må levere inn Lottokupong til helga... :)

1 kommentar:

  1. WoW så heldig du har vært.Det var mye fint garn.Skal bli spennende å se bamsen ferdig.Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...