søndag 13. mai 2007

Ny telefon - som virker

I det siste har jeg hatt mye problemer med telefonen min, og etter nøye vurdering bestilte jeg meg en ny. Jeg har fortsatt Sony Ericsson, denne gangen er det en W710i. Min forrige var en Z520i, så forskjellene er merkbare. Har hatt telefonen i noen dager, og fått testet den ut litt. Akkurat nå sitter jeg og hører på musikk på den, og lydkvaliteten er som på MP3-spilleren min, som Tommy nå har overtatt. Har kjøpt meg ekstra minnekort, slik at jeg har 2 GB ekstra, så jeg får plass til endel sanger da. Telefonen har også skritteller og radio. Jeg er utrolig fornøyd så langt, det er flere små finesser som jeg har falt for, blant annet det at kameraet kun kan ta bilder når telefonen er åpen. På den måten slipper jeg å slette bilder som er tatt i lommen... Telefonen kan så absolutt anbefales. (Nei, jeg er ikke betalt av Sony Ericsson, og ja, jeg har betalt vanlig pris for telefonen.) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...