fredag 4. mai 2007

Lettpåvirkelig


I dag har jeg fått garn i posten. Når jeg var på strikkekafé for et par uker siden, hadde Kate med seg pakke som hun hadde fått fra Strikk innom. Marit som driver butikken, har satt i gang en sokkeklubb, slik at man får pakke 4 ganger i året, med nytt og spennende sokkegarn. Denne gangen var det bambus- og bomullsgarn, og det var så deilig og kosete, at jeg måtte melde meg inn jeg også. Så i dag kom det tre nøster i posten, ikke helt mine farger, men skikkelig deilig garn. Det er to nøster med Bamboozle fra Crystal Palace Yarns, og et nøste Online supersocke bambus. Det grønne garnet skal bli sokker til Tommy etterhvert, han er altetende når det gjelder farger, så blir det kanskje sokker til meg i det andre garnet, vi får se. Lurte på å bestille meg to nøster Bamboozle i blåtoner, men det er ganske dyrt, så jeg må se det litt an. Det er jo veldig deilig da, og se på disse fargene...

1 kommentar:

  1. Du klarte ikke å stå imot, sokkene jeg strikket ble deilige. Og de er i daglig bruk og ser akkurat like fine ut.
    Blir trivelig å treffes imorgen.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...