mandag 7. mai 2007

Ikke sjokoladekake, men


kaffesåpe! Som noen kanskje så i mitt forrige innlegg, hadde jeg ikke bakepapir i formen når jeg lagde såpe i går. Det var ikke fordi jeg hadde glemt det, men fordi jeg måtte teste ut noe jeg leste i en av såpebøkene mine. Jeg smurte formen godt, og før jeg tok såpa ut i dag, satte jeg den i fryseren i en halvtimes tid, eller noe sånt. Da var det bare å løsne litt i kantene på boksen, dytte såpa litt i bunnen, og ut kom den, nesten helt av seg selv. Ble mye bedre enn å få stygge kanter fra papiret på såpa. Må for øvrig innrømme at jeg fikk litt lyst på sjokolade når jeg delte den opp, ja. Denne gangen ble det 14 såpestykker, og nå er det bare å vente i fire uker, så får jeg testa den. Er ganske spent. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...