lørdag 12. mai 2007

Har hatt besøk


De siste dagene har vi hatt besøk av Tommys foreldre, og de hadde med seg mye spennende, bl a dette: ca 34 hesper med ullgarn i flere forskjellige farger, og en såpeform. Ser for meg at det skal bli en liten jobb å nøste dette opp, så jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av en nøstemaskin. Burde kanskje vurdere en garnvinne samtidig, men vi får se.



Har sett på slike såpeformer lenge, men bare funnet i USA, og det vil koste en liten formue å få slike sendt over hit. Da finner man fram flere bilder og lager en liten forklaring, som sendes over til "svigerfar" som er flink med sånt, og vips! Såpeform klar til bruk. Er veldig spent på denne, har en mistanke om at jeg må lage såpe etter eksamen på tirsdag...

2 kommentarer:

  1. Så mye fint garn du har fått deg.
    Flott såpe form, kjekt med en flink svigerfar.Blir spennende å se hvordan såpene blir.Lykke til på eksamen.Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  2. Åhe jeg vil også ha en flink svigerfar. Jeg har spurt min mann om å lage slike såpe former men han bare kommer med masse unnskyldninger. Har sett på ebay men de sendes ikke til Norge, som er litt synd :(

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...