torsdag 24. mai 2007

Frisk igjen


Tommy fikk seg en forkjølelse i forrige uke, og smittet selvfølgelig meg, men nå begynner formen endelig å bli bedre. Da kan jeg jo vise hva jeg har holdt på med de siste dagene. Først må jeg vise fram maskemarkørene jeg kjøpte av Karipia. Den ene er allerede i bruk, som du ser. :)



Har også kjøpt noen markører fra Margrethe, og da fikk jeg et par
øredobber med på kjøpet. Synes begge lager nydelige maskemarkører, fargene kom ikke helt bra fram, men...


I og med at jeg har hatt feber de siste dagene, har føttene mine kjentes ut som istapper, så da begynte jeg like godt på et par varme sokker til mine kalde tær. Strikker med en tråd Regia og en tråd tynn alpakka, tå-opp på rundpinne. Med andre ord, jeg har 4 nøster å holde styr på. Selv med et hode som til tider har kjentes
ut som om det var bomull både inni og utenpå, har det gått overraskende bra!



Til sist vil jeg vise fram en arm, det er så langt jeg har kommet på genseren min, som blir litt Klaralund-aktig. Den har nå vært rekket opp x antall ganger, men nå blir det bra. Garnet er utrolig nydelig å strikke med, det er Noro Silk Garden. Har veldig lyst til å strikke meg en genser i Noro Transitions også, men for det første ser det ut for at farge nr 4, som jeg vil ha, er utgått, og for det andre er garnet svindyrt. :(


Jeg handlet noe mer hos Karipia, men det kan jeg ikke vise fram ennå. Har også blitt ferdig med mitt hemmelige prosjekt, men det er fortsatt hemmelig, og kan ikke vises fram ennå. Siden jeg har vært syk, har jeg ikke fått overlevert det til mottakeren ennå. Har gjort ferdig et par sokker som jeg har strikket for min kjære søster, i Eskimo, men de får jeg vise fram senere, det får være nok bilder for denne gang. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...