onsdag 16. mai 2007

Er det bare meg, eller?

Av og til når jeg surfer gjennom nyhetene på nettavisene, kjenner jeg at jeg blir ganske irritert og oppgitt. Nå ble det slik igjen, og denne gangen er det nyheten om at Kjell Inge Røkke står og selger reker på kaia i Oslo. Ja, og hva så? Er det bare meg som ikke bryr meg? To av avisene jeg er innom daglig, har til og med slått dette stort opp på "førstesiden" sin.

Jeg er veldig glad for at det finnes nettaviser, som sørger for å holde oss oppdatert om siste nytt, men av og til får jeg en følelse av at det er viktigere å legge ut flest mulig saker, enn at det er saker med kvalitet. Jeg er møkk lei av å lese overskriftene om hva Britney Spears, Paris Hilton, TomKat og Brangelina driver med. Og ja, det er stort sett bare overskriftene jeg leser, for jeg begynner å bli alvorlig lei. Dersom jeg vil lese kjendissladder, kan jeg lese Se og hør! Jeg vil ikke at de tidligere så seriøse avisene skal fylles opp med masse uinteressant innhold, bare fordi de må legge ut noe. Nei, gi oss heller seriøse nyheter, og har dere rolige tider, kan dere heller legge kabal for å få tida til å gå, ikke pøs på med uinteressante nyheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...