onsdag 11. april 2007

Takk for alt....


I dag ble bilen vår levert til "de evige motorveier", den ble sendt til opphugging. Den strøk som kjent på EU-kontroll, og verkstedet mente at det ikke var noen vits i å prøve å reparere den, så da var det ikke så mye å gjøre. Har hatt den i tre år, og det var en Opel Kadett 1987-modell. Har ikke funnet noen ny bil ennå, det vil si vi har kanskje en som kan være aktuell, men venter på tilbakemeldinger angående den.

Ellers så kom det to stk Addi rundpinner i posten i dag, og Klaralund-prosjektet mitt er herved i gang. Har lagt opp maskene, så får vi se om det blir rett størrelse... Har hørt at de kan bli litt store, så jeg satser på det. Strikker på rundpinne, så da blir det forhåpentligvis enklere å måle underveis.


---Endret litt senere på dagen:
Det viser seg at enmeters-pinnen blir for lang, så nå må jeg vente på 80 cm som jeg vant på Ebay i dag. Dvs jeg fant en auksjon på 4 valgfrie rundpinner. La opp på det første ermet, men tror det blir for vidt i forhold til hva jeg liker, så tips om hvordan jeg kan strikke ermet smalere, og øke videre oppover armen, tas i mot med takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...