mandag 30. april 2007

Nye sokker


Da ble et par nye babysokker ferdige. Har strikket litt på frihånd, så jeg er spent på om de passer. Ble ikke helt fornøyd med skaftlengden på den ene, de så helt like ut underveis, men det ble visst litt skjevt likevel. Ser enda verre ut enn det er på bildet, bare så det er sagt... :) De er altså strikket i Opal Bomull, på bestilling.


Har fått strikka litt på genseren min, og etter endel opprekkinger pga feil strikkefasthet, prøver jeg meg på ny arm, på pinne 5,5.
Skal strikke ca 10 cm , for å se om det blir bedre. Vanligvis holder jeg strikkefastheten ganske bra, men ikke denne gang, vet ikke hva jeg gjør feil. Godt jeg husker på å måle, da...

Holder ellers på med et par bestilte sokker i Eskimo på pinne 8, det er jo en liten overgang fra babysokkene på pinne 2,5....

Ellers så har jeg funnet Facebook. Hadde fått et par invitasjoner, og tenkte å holde meg unna, men det greide jeg altså ikke. Har funnet mange gamle kjente, er morsomt å se hva de jeg gikk på barneskolen med gjør nå. Synes det er litt knotete lagt opp, men jeg registrerte meg i går, så det tar vel litt tid før jeg kommer inn i det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...