søndag 15. april 2007

Nå er det vel vår?

Måtte ut og ta noen bilder i hagen, nå som snøen endelig er borte. Krokusene og irisene har kommet ut. Har en mistanke om at de to små gartnerne våre har flyttet litt om på løkene i høst og vinter, for de står litt mer spredt enn jeg husker å ha plantet dem. Det ligger også noen løker oppå jorda, pussig nok. Er ganske sikker på at jeg gravde dem ned, alle sammen, ja.... :)

Tok også bilde av det eneste grønne treet vi ser fra leiligheta, det ser litt pussig ut når alle de andre trærne fortsatt er gråbrune.
Men, det er et tegn på at det er liv, og ikke minst at sommeren nærmer seg. Foreldrene mine landa i Las Vegas i morges, og når jeg sjekka værmeldinga der i natt, stod det at det var sol og 26 grader der. *Drømme*

1 kommentar:

  1. Så flotte vårbilder. Her skinner solen i dag og jeg er i perlehumør. I dag skal det fikses og ordnes utomhus og dert gleder jeg meg til. Godt å få børsta bort vinteren .Ha en flott søndag :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...