onsdag 18. april 2007

Min første strikkekafé

I dag har jeg vært på strikkekafé for første gang. De pleier å ha kafé på Flatåsen, og i dag passet det endelig å dra. Det var kjempekoselig, og veldig uvant å sitte å strikke sammen med flere. Hadde meg meg noe så enkelt som en sokk som jeg strikket på, og det var greit når man ble sittende og prate. Må innrømme at jeg var litt spent på om jeg kom til å huske navnene til alle sammen, men det gjorde jeg altså ikke. *Flau*
Fra venstre sitter Marianne, Anita (GuriMalla), Karin, Karipia og til slutt Kate.

Her er Monamor og Marianne. Helene og annem.
To som jeg dessverre har glemt navnet på, Strikking&Sånt, Helene og annem, og Kate sitter til høyre. Karina greide nesten å snike seg unna denne fotografen. Det var ikke bare meg som tok bilde, for å si det sånn... :)

Det var kjempekoselig å treffe dere, håper det blir flere treff, ja! :)

2 kommentarer:

  1. Ser veldig trivelig ut på strikkekafe.Jeg har aldri vært på noen.Ser ut som dere Trøndere er veldig flinke til å samles.

    SvarSlett
  2. Koselig å treffe deg på strikkekaffe.
    Takk for en koselig kveld.

    Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...