tirsdag 10. april 2007

Jeg har fått post


Når jeg åpnet postkassen i dag, var den ganske full, til tross for at det bare var en pakke oppi der. Denne pakken var fra Yarnbow, og inneholdt disse herlighetene, 11 nøster Noro Silk Garden farge nr 8. Garnet var kjempemykt og deilig, ikke uventet, siden det er 45 % silke, 45 % kid mohair og 10 % lammeull. Nå venter jeg bare på pinnene som er i farta fra Australia, så skal jeg begynne på Klaralund. Ah, skulle ønske man fikk slike deilige pakker i posten hver dag... :)

2 kommentarer:

  1. Åååååå det var en herlig farge på garnet. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett
  2. For en herlig pakke du har fått! Klaralund er en flott genser, og det blir spennende å se den ferdig! Ha en flott søndag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...