søndag 22. april 2007

Au au au

I helga har vi hatt søskenbarntreff her i Trondheim. Tre av oss bor her allerede, og fem andre kom reisende fra Bodø og Harstad. Dessverre kunne ikke alle komme, men det var kjempegøy å treffe de som kom. Noen av dem har jeg ikke sett på flere år. Den eldste var 39 og den yngste 21. I går ettermiddag var vi på Arena X, og prøvde gladiatorkamp og black-light paintball. Det siste var en morsom opplevelse, men jeg kommer neppe til å prøve det igjen. Det ble skutt med gummikuler, som i utgangspunktet ikke kjentes så veldig harde ut, men når de blir skutt ut, kommer de ganske fort. Og hardt. Ikke uventet ser jeg ut som om jeg har vært i krig, med endel blåflekker og kuler i hodet. Vi hadde maske og vest på oss, og vesten hadde sensor som talte treff. Jeg var på det tapende laget, men noe riktig har vi gjort, for en på det andre laget hadde ca 40 blåflekker på kroppen! Selv har jeg bare funnet 9, den ene er på kinnet og ser hjerteformet ut. Den har heldigvis ikke blitt blålilla, slik som de andre, og har heller ikke vokst over natta, slik de andre har gjort. :) Dette er bilde av låret mitt, tatt med mobilen. Fikk ikke noe bra bilde med kameraet.

Fikk prøvd singstar her i går kveld, og det var kjempegøy. Jeg har ikke mye til sangstemme, men når vi hadde lav lyd på mikrofonen, og alle syngte med, gikk det greit. Traff til og med tonene, så jeg synes det gikk bra. Det var veldig gøy, så det er vel en fare for at vi blir nødt til å kjøpe et spill eller to etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...