torsdag 26. april 2007

Alpakka i posten


Det var så mye som skjedde i helga, at jeg glemte helt å legge ut bilde av pakken jeg fikk i posten i forrige uke. Vis2vas var på jakt etter Kool aid, og da byttet jeg de pakkene jeg hadde til overs mot 4 nøster rustrød alpakka og et lysebrunt nøste. Har en plan for disse allerede, søstersen har bestilt gaver, så det spørs nok om ikke noe av garnet blir brukt til det.

Regner med det kommer bilde av et par babysokker her i løpet av helga, skal snart begynne på hælen på sokk nr 2. Kunne lagt ut bilde av dem så langt, men den første ser så teit ut nå. Jeg strikker hullmønster for å tre et bånd gjennom, slik at sokkene kan knytes, og er ikke helt ferdigmålt på sokk nr to, så jeg gidder ikke sette inn båndet for å dra det ut igjen... Vet jeg er lat, men... Det kommer kanskje bilde i morgen... *Jepp*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...