tirsdag 20. mars 2007

Normal, jeg?

Jeg var innom Thekas blogg, og hun hadde tatt en test for å se hvor normal hun er. Mitt resultat kom som en liten overraskelse, jeg er visst mer normal enn jeg trodde:

You Are 45% Normal

While some of your behavior is quite normal...
Other things you do are downright strange
You've got a little of your freak going on
But you mostly keep your weirdness to yourself


Ellers går det tregt med både blogging og strikking for tiden. Er ikke helt med for tiden. Tok forresten tungetesten på såpene jeg lagde for noen uker siden, for å se om de begynte å bli ferdige. De smakte såpe (ikke uventet), men kjente ikkeno prikking på tunga, så da turde jeg å prøve dem. Har ikke testa om kaffesåpa fjerner løklukt og sånt, men den andre såpa tørker i hvertfall ikke ut hendene mine, og da er jeg fornøyd. Hadde bestilt noen såpebøker fra Amazon.com i februar, som skulle begynne å nærme seg postkassen min i slutten av mars. Fikk dem til å legge til en bok til på bestillinga, men da ville ikke ordren komme før i mai, så det ga jeg opp. Bestilte fra Amazon.co.uk i stedet, selv om de var utsolgt for den ene boka. Bestilte på søndag, og fikk mail i går om at bøkene er i farta. Den siste boka fant jeg billig på Ebay, så da er den også på tur. Gleder meg!!!! Alle bøkene har blitt anbefalt fra flere såpelagere, og skal inneholde spennende oppskrifter. Er spesielt spent på den ene, som visstnok skal inneholde oppskrifter med bruk av endel eteriske oljer. Synd slike oljer skal være så dyrt. På den annen side er jeg ferdig på skolen i slutten av mai, så da blir det forhåpentligvis full jobb og mer penger på konto... :)

2 kommentarer:

  1. Beklager, men du er "tatt". Du må sjekke bloggen min på msn for å finne regelverket..

    Sigrid Marie

    SvarSlett
  2. Jeg var 45 % normal som du..
    Hvorfor må du teste såpene med tunga?
    Ha en fin påske...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...