onsdag 14. mars 2007

Ferdig sjal!!!





Da er sjalet endelig ferdig, og ganske pent ble det også, om jeg må si det selv... Er ikke så veldig fotogen i dag heller, men sjalet måtte jo vises fram... :) Totalt gikk det med ca 100 gram Evilla plategarn farge A-24 og tre nøster svart tynn alpakka fra Du Store Alpakka. Det vises ganske bra på bildene at det er forskjellige blånyanser i Evilla-garnet, og det er noe grått innimellom også. Garnet var utrolig deilig å strikke med, selv om det røk endel i begynnelsen. Sjalet er strikket på pinne nr 9.



Har også gjort ferdig et par andre ting, bilder kommer senere.



Må samtidig vise fram årsaken til at jeg var uten egen pc noen dager i forrige uke. Skjermkortvifta hang og dinglet, og gikk ikke i det hele tatt. Aner ikke helt hva som har skjedd, den må ha stoppet og så har festet smeltet. Dro innom på Mamoz, og fikk det fikset på få minutter. Kjøpte kortet der for litt over et år siden, så jeg slapp å betale noe. Han virka nesten litt imponert han som fiksa det, for noe sånt hadde han ikke sett før. :) Var ganske vanskelig å få tatt et ordentlig bilde, dette var det beste jeg greide å ta.


1 kommentar:

  1. Sjalet ditt var blitt fint og flotte nyanser i evilla garnet.Har liggende plategarn og alpaca jeg også som skal bli sjal.Nå gleder jeg meg til å begynne.Ha en fin uke.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...