mandag 5. februar 2007

Bedre sent enn aldri...

Jeg er litt treg av meg, jeg vet. Jeg har fått pakken fra Kreativ såpe, og jeg har kommet i gang med såpestøping. Bildene jeg tok av de første såpene jeg lagde ble dårlige, så det er ikke så mye å vise fram. Lagde en såpe til Tommy med en duftolje som heter Tommy, fant ut at det måtte jo passe bra. Lagde også en såpe til badet, med sandeltreolje, og den ble ganske bra. Har også lagd kaffesåpe, og i dag har jeg lagd massasjesåpe. Bilde kommer senere.

Må vise fram garnet jeg fikk fra GretheKristin, i bytte mot Koolaid. Her er det flere nøster med Artic, og to nøster babyull som var innpakket i en bursdagsgave. :) Øverst ligger to nøster med alpakka fra Du store alpakka, som Kattepus sendte i bytte mot Koolaid.



Miann annonserte at hun solgte dørskilt, og de var så søte at jeg måtte bare bestille til de to yngste nevøene mine. Planen var å spare dem til bursdagene deres i juni og juli, men jeg er ikke så god på å hemmeligholde gaver, så jeg måtte sende dem oppover med en gang. Var de ikke fine? Bildet ble ganske dårlig, men man får et inntrykk, i hvertfall...


Som noen har fått med seg, har jeg fylt år igjen. Jeg har nå blitt 31, eller 29 år og 24 mnd...
Vi feiret med tur til Oslo, fikk turen som gave fra familien min til jul, og så passet det godt å dra nå. Fikk hilst på tidligere kolleger der nede, og det var kjempekos, men vi hadde altfor dårlig tid.... Kunne visst ha trengt et par dager til der nede, for å rekke over alt. På lørdag var vi og så Team Eckbo, og det var veldig bra. Hadde vondt i kjeven etter å ha ledd så mye, når jeg gikk ut derfra. :) Det ble en fin tur, selv om jeg ikke rakk alt jeg ville gjøre, satser på å ha bedre tid neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...