onsdag 17. januar 2007

Spennende bok i posten i dag

I dag fikk jeg en bok i posten fra grethekristin. Jeg spurte på forumet på Hobbyboden etter to bøker om såpelaging, og grethekristin hadde den ene, "Kreativ med såpe", så jeg har kjøpt den hos henne. Fikk også med en liten såpeform som var kjempesøt (bilde kommer når jeg får laget såpe) og litt farge som hun hadde til overs. Kan knapt vente med å få pakken fra Kreativ såpe, slik at jeg kan få prøvd meg med å lage såpe.

Holder på med et par håndvarmere i Noro Kureyon, og garnet er veldig deilig å strikke med. Selvfølgelig måtte det dukke opp en tråd på forumet der det ble nevnt at Littleknits har salg på nettopp dette garnet. Burde ha holdt meg unna der, men måtte tydeligvis inn og se. Fant en utrolig lekker genser, men om jeg skulle ha handlet garn til den hadde det fort blitt 600 kroner, + toll og moms og det som verre er, og det blir nok for dyrt... :(

Har begynt å få litt panikk siden jeg har få måneder igjen på skolen nå, og er så utrolig usikker på hva jeg har lyst til å jobbe med når jeg er ferdig. Vet liksom ikke helt om jeg vil jobbe med det jeg utdanner meg til, IT-drift, men vet ikke hva annet jeg skulle gjøre, heller. Kunne godt tenke meg å jobbe med dyr, men...
Er litt stressa for tiden, pga hovedprosjektet mitt også, har vært et par misforståelser, og manglende tilbakemelding fra veilederen min, så jeg er fortsatt ikke kommet i gang, selv om vi egentlig skulle begynne i forrige uke. Er litt nervøs for å være alene på prosjektet også, men satser på at det går bra. Han som jeg nok kommer til å ha mest kontakt med hos oppdragsgiveren, virker veldig grei, og har hatt et lignende prosjekt for to år siden, på samme skolen, og det er kjempegreit. :)

Ellers så venter jeg på noen nøster med Opal saphir fra vis2vas som bytte for tre nøster med 4-tråds Oaplgarn og fire bøker fra Cappelens hobbybok. Bestilte bare to bøker på salg derfra, men de leste feil på bestillingen, og sendte to andre bøker. Sa fra til dem om at jeg allerede hadde disse bøkene, og ville returnere dem, men de sa jeg kunne beholde dem gratis, så skulle de sende oppover de riktige bøkene også. Regner med at de to første kommer når som helst nå. Hm, venter også på en skolebok som jeg bestilte fra Amazon. Liker å få post, ja.... :)

Nå er det snart bare to uker igjen til bursdagen min, så hvis noen av dere som pleier å gi meg bursdagsgave er innom her og lurer på hva jeg ønsker meg, er det to ting. Garn eller penger til garn. Jepp... jeg er hekta... :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...