tirsdag 23. januar 2007

Pågående prosjekter

Tenkte jeg skulle vise fram mine pågående prosjekter. Øverst til venstre er et teppe, som strikkes i babyull. Til høyre en raggsokk som mangler et par meter garn for å bli ferdig. Førstemann er ferdig allerede.
Nede til venstre er begynnelsen på en tøffel, i dobbelt Sportsgarn fra Europris. Den store lyseblå greia skal bli enda større, det er begynnelsen på et pledd i Mor Aase ullgarn, som skal toves. Planen er å bli ferdig med pleddet til jul. Den blå tingen ved siden av pleddet er en halv sokk i 4-tråds Opal. Den første sokken er ferdig allerede, og har ventet på sin partner i et par måneder. Kanskje blir det et par av dem en dag, hvis jeg er heldig. Grunnen til at det går så sakte er delvis fordi jeg ikke var helt fornøyd med lengden på vrangborden, men mest fordi det er fryktelig kjedelig å strikke med tynne pinner.

Har enda ikke fått pakke fra Kreativ såpe, men en annen pakke ventet på meg i postkassen i dag. Tre nøster med brun alpakka fra Sandes, som betaling for noen poser med Kool aid som jeg har sendt til Solsveis. Disse er kjøpt på fabrikkutsalget til Sandnes, der jeg gjerne skulle ha vært en tur.


Hvis noen skulle lure på hva som skjer med telleren min, har jeg endret den til å telle antall besøkende, ikke hvor mange ganger siden blir lastet ned. Jeg synes det blir mest riktig, da er det ikke bare å oppdatere siden for å få opp telleren. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...