fredag 19. januar 2007

Ferdige håndvarmere



Da har jeg akkurat blitt ferdig med mine håndvarmere, strikket i Noro Kureyon nr 52. Veldig deilig garn å strikke med, fant ingen kvister som jeg har lest at andre har vært plaget med.
Håper at disse skal bli deilige å ha på nå, jeg pleier å bli så varm på fingrene i hansker, så jeg er spent på hvordan disse blir. Skulle egentlig ha flettemønster på dem, og følge oppskriften til disse, men syntes ikke flettemønsteret ble så pent, så det ble vrangbord hele veien. Har strikka dem kortere i armene og lengre i fingene enn oppskriften sa, og ble i grunnen ganske fornøyd. Fargemessig ble den til høyre finest synes jeg, men det er smak og behag. :D




Fikk 3 nøster med Opal saphir 1200 i posten i dag, fra vis2vas, som bytte for noe garn jeg hadde til overs. Regner med det blir lekre sokker av disse etterhvert. :)

Har ellers lagt til skravlebrett her, for de som ønsker å legge inn kommentarer på den måten, så nå er det bare å skrive, folkens... :)

2 kommentarer:

  1. Flotte håndvarmere.Nydelig farge.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Så flotte pulsvarmere!!
    Takk for koselig hilsen i bloggen min :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...