onsdag 20. desember 2006

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten

Nå har endelig dagen kommet. I dag skal jeg ha årets siste eksamen. Har nå hatt seks eksamener på tre uker, og jeg må ærlig innrømme at nå er jeg utrolig sliten. Heldigvis er eksamen i dag en "åpen bok" eksamen, og mye av stoffet er "gammelt nytt", for jeg har hatt store problemer med å forberede meg på de siste to eksamener. Selv om alle eksamener nå har vært 3-timers, skal man jo likevel forberede seg og huske stoffet.

Har blitt dårlig med søvn i natt også, mulig jeg drakk litt for mye Pepsi og Tab Xtra i går kveld, men.... Får sove i ettermiddag. Skulle ønske jeg hadde fri fram til jul nå, gudene skal vite at jeg kunne ha behov for det, men lure meg trodde ikke at jeg skulle bli utslitt, så jeg har satt meg opp på jobbing både torsdag og fredag. :( Det er visst endel sykdom på jobb for tiden, også, så de ringte meg i går, for å få bekreftet at jeg kommer på jobb denne uka. Blir noen dagers ferie etterpå, da, men jeg skal jobbe tre dager i romjulen også.

Ja ja, det er vel på tide å spise litt frokost...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...