lørdag 2. desember 2006

Kan noen snakke til renteøkerne?!?!?!

Fikk brev fra banken her om dagen, de øker renta igjen. Nå synes jeg snart at de skulle ta en pause med det, den er høy nok, takk! Det hjelper ikke å ha huslån som man bare betaler renta på, foreløpig. Hver gang jeg går inn i nettbanken og ser det sjusifra beløpet i rødt lyser mot meg, blir jeg litt småstressa. Har så lyst til å begynne å betale ned på lånet, men må visst pent vente til jeg får fast jobb. Nytter ikke å betale noe ekstra når man lever på studielån og en variabel lønn for ekstrajobben. Liker ikke å ha lån, så jeg vil helst ha det bort så fort som mulig. Ser ut for at jeg må smøre meg med tålmodighet, det er fortsatt 28 år igjen til det er nedbetalt.... Det verste er at noen få måneder etter at lånet vårt ble innvilga, begynte banken med rentetak for sånt lån som jeg har. Men tror du jeg får benytte meg av det? Nope... Dumme banken!

Har fortsatt ingen adventskalender, for de som måtte lure på det. Må vel bare innse at jeg må lage meg selv, hvis jeg skal ha. Kanskje jeg må sy en til Tommy og en til meg, som blir klar til neste år? Synes sånne som er klar til sying pleier å være så dyre, kanskje de kommer på tilbud etter jul? Pleier man å ha tilbud på sånt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...