lørdag 30. desember 2006

Endelig!!!!!




Endelig ble gnomen min ferdig, og om jeg skal si det selv, ble han ganske så fin. Er fryktelig stolt over at lille meg greide å strikke en sånn tøffing! Jaggu rakk han ikke å bli ferdig i jula, også... Den var faktisk så enkel å lage, at jeg tror kanskje jeg må handle inn mer garn, og strikke noen flere i løpet av året, som kan bli julegaver til neste år. :)






Siden jeg først er her, kan jeg jo legge inn bilder av noen av årets
hjemmelagede julegaver. Her er et pannebånd, tre par votter,
en lue og et par tøfler. Laget et par votter til, som er like de blå, bare litt større. Lua er strikket i Alfa, de røde vottene i Østlandsgarn, de blå vottene i PT2, pannebånd og lilla votter i Safir (+ pelsgarn på vottene), og tøfler i Mor Aase ullgarn.




Ser for øvrig "UFO-er" overalt nå. Tommy tok bilde av meg, for å få et bilde av meg med den nye lua mi, og blitsen på kameraet mitt er ganske heftig. Lua er strikket i dobbelt Smart-garn, og er veldig god å ha på.

Ellers blir det vel ikke så mye blogging før 1. januar, så jeg vil ønske alle sammen et riktig godt nytt år!!!!! :)

4 kommentarer:

  1. Så kjempefin gnomen din ble! Den har ordentlig personlighet.
    Godt nytt hobbyår i 2007!

    SvarSlett
  2. lekker gnom og så fint du har fått til skjegget

    SvarSlett
  3. Flott gnom. Jeg kom visst aldri i gang med min, men det er inspirerende å se din fine.. Ha et godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Godt nytt år. Ønsker deg et kreativt 2007.
    Gnomen ble flott. En liten tøffing med skjegg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...