torsdag 2. november 2006

Ferdige sokker


Da har jeg akkurat blitt ferdig med et par sokker til meg selv. Denne gangen er de akkurat passe, så sjansen for at Tommy skal overta dem fordi de er for store, er svært liten foreløpig. De er strikket i Online supersocke 6-fach, Norway Color nr 724.
Er veldig fornøyd med dem så langt, nå har jeg hatt dem på meg i ca ti minutter. :)



Ellers så må jeg slenge med et bilde av Tommy. Her ser han fryktelig konsentrert ut, men legg merke til teksten på t-skjorta. Ingen av oss er kjent for å ha spesielt god hukommelse, og når jeg fant denne t-skjorta på http://www.play.com/, måtte jeg bare bestille den. Guttene i klassen hans synes visst også at den passet veldig bra... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...