onsdag 29. november 2006

Eksamenstid

Da er det eksamenstid igjen. Starter i morgen med eksamen i Nettverksteknologi, den må jeg ta opp fra i fjor. Så er det 5 eksamener til, den siste er 20. desember. Skolen begynner igjen 2. januar, så det blir ikke så lang juleferie. For min del blir det bare helligdagene som er fridager, jeg skal jobbe de andre dagene. Skulle gjerne hatt litt ferie, men synes ikke jeg kan gå glipp av pengene. Vet ikke hvor mye jobbing det blir etter jul, for da er det tid for hovedprosjekt.

Ellers så er jeg nesten helt ferdig med julegavene. Har deler av en gave igjen, + at jeg vel muligens må hjelpe Tommy med hans gaver. Holder på med en gave nå, som er til noen i hans familie, men den blir forhåpentligvis ferdig om ikke så altfor lenge.

Fikk for øvrig et lite lass med julekaker og sånt fra "svigermor" her om dagen, og det er jo kjekt! Regner likevel med at jeg må bake litt, for å få de kakene jeg er vant med. Drømmer, nøttetopper og kakemenner, f eks. Og kransekakestenger...

Er uvant varmt vær om dagen. I går kveld ca kl 23 målte det 11, 2 grader ute! Og det i slutten av november!!! Klager ikke, er veldig fornøyd med å slippe å gå på glatta. Er litt bekymra for miljøet, da. Er vel ikke helt bra å ha sånn varme på vinterstid.

Vant for øvrig tre auksjoner på Ebay i går, hver på 72 pakker Kool aid. Det er tre forskjellige smaker, så da blir det vel nytt salg her igjen. :) Vil også legge dem ut på Hobbyboden-forumet, for de som er der inne. Brukernavnet mitt er sushigirl, forresten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...