onsdag 13. september 2006

Garnoverraskelse


I dag kom endelig mine 5 Opalnøster som jeg bestilte fra Mariannes Opalwolle. Kan trygt si at det var en overraskelsespakke, for jeg tror ikke jeg ville ha valgt ut disse fargene selv. Men, kanskje jeg finner noen som ønsker seg sokker eller noe sånt i sånne farger....

Nøstet nest lengst til høyre er grønt og svart, og det helt til høyre er brunt og svart. Fargene kom visst ikke så veldig godt fram, ser jeg.

Ellers har jeg gjort den tabben å handle klær på postordre. Kikket nøye på måletabellen før jeg bestilte, men nesten alle klærne var for store, bortsett fra en deilig hettegenser... Tenker den skal bli god til vinteren... :) Resten av klærne sendes i retur i morgen.

Var en god ting med klespakken, det fulgte med et tilbud på en hobbybokklubb, der man kunne velge 3 bøker gratis. To av de er bøker jeg har hatt lyst på, og jeg trenger ikke handle mer der, bare være medlem i et år. Jeg har til dags dato aldri glemt å avbestille månedens bok i de bokklubbene jeg har vært med i, så det burde gå greit.

1 kommentar:

  1. Herlig garn! Nydelige blåfarger. Jeg liker blått:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...