mandag 25. september 2006

Endelig kan jeg vise fram


Nå har den første magen fått sin gave, så nå kan jeg endelig vise fram babysokkene jeg har strikket. En av kompisene til Tommy venter barn, det samme gjør venninna mi, så jeg har strikket litt til dem. Synes de ble ganske søte, ja... :)

Skal se om ikke jeg får lagt ut flere bilder i løpet av uka, av diverse prosjekter som er ferdige, eller som jeg forhåpentligvis blir ferdig med denne uka. Har blant annet to pannebånd som skal toves, det ene har vært tova en gang, men trenger en runde til. Holder også på med et par tøfler som skal toves, et annet par er ferdigtova, og har fått bokstaven til eieren under, for å bli litt mer sklisikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...