søndag 10. september 2006

Besøk i "verdens ende"

I dag har vi vært langt ute i ødemarka, på besøk hos Fjellrosa. Det er den andre personen jeg møter fra Hobbyboden-forumet, og hun var kjempekoselig! Kjøpte en trimsykkel av henne, så nå håper jeg å få bedre kondis, etterhvert. Merker godt på pusten at det er blitt høst og kaldere, blir så tungpustet når jeg sykler ute. Håpet er å få bedret kondisen slik at jeg slipper pusteplagene.

Venter i spenning på fem nøster med Opalgarn fra Mariannes Opalwolle, men det kan vel ta noen dager, siden det kommer fra Tyskland. Det er en overraskelsespakke, så jeg håper det er ok farger.

Hadde for øvrige lammelår til middag i dag. Det er så ufattelig godt, man kan jo spise seg i hjel av mindre...

Holder ellers på med endel strikkeprosjekter, men det er endel jule- og bursdagsgaver, så jeg kan vel ikke legge ut bilder av noe ennå. Holder også på med et par tøfler som skal toves, og et par Opalsokker til meg selv, bilde kommer når de blir ferdig. Sokkene tror jeg blir veldig fine, de strikkes i garn med forskjellige blåfarger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...