fredag 1. september 2006

Bedre sent enn aldri...



Jeg kom akkurat på at jeg har glemt å legge ut et bilde som jeg er skikkelig stolt av. Jeg tok det i London Zoo når vi var der, det var en liten "hall" der sommerfugler fløy fritt, og etter mange forsøk, fikk jeg et bilde som jeg synes er utrolig bra.




Må nesten legge ut en maursluker også, siden den var så kul...


Var forresten på a-ha konsert på Lerkendal forrige fredag, men det var helt klart IKKE verdt de 615 kr jeg betalte for billetten. Var sammen med Tommy, lillesøstra hans og den ene søstra mi, og vi satt riktignok på motsatt side av scenen, men det hjelper ikke at det var nesten en hel fotballbane mellom. Det burde ha vært bedre uansett. På forhånd skrøt de av at det var satt opp to storskjermer, men de viste alt mulig annet enn bandet, det var små klipp av dem av og til, så vi så ikke så veldig godt.

Kom også på at jeg må anbefale en kul og koselig pub i London, Waxy O'Connors. Vi var innom der siste dagen vi var i London, og den var skikkelig spesiell. Det var rene labyrinten... Ligger ikke langt unna Piccadilly Circus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...