lørdag 17. juni 2006

Vi har en grevling i hagen, greveling, grevelang...

Vel, vi hadde en grevling i hagen, i hvertfall. Satt i sofaen og strikket, på et hvitt/svart mønster, og ser noe som løper gjennom hagen. Trodde først det var en katt, men når jeg reiste meg, så jeg at det var en grevling! Hadde det kule fjeset som grevlinger har, men var lys brun i pelsen. Synd den løp så fort, hadde vært gøy å se hvordan kattene reagerte.

Kattene har forresten hatt det gøy i dag, Tommy stod i hagen og slo noen golfballer, og pusene lekte med dem. Dvs, det var helt til de fant ut at det er viktig å følge med når det kommer en golfball mot deg. Tror de skvatt mest, han slo ikke så veldig hardt.

Ellers har et par ullsokker fått ny eier i dag, var hos Ernestina med et par sokker i grått/svart raggsokkgarn. Verdens hittil kuleste sokker er også på tur til sin eier, de ble sendt i posten i dag. Forhåpentligvis når de fram til eierens bursdag på tirsdag, så etter det kan jeg legge ut bilder av dem. De ble ganske tøffe, selv om det ser ut for at de får konkurranse nå. Har begynt på et par sokker i Opalgarn, som er flerfarget, og lager mønster etterhvert som man strikker. Ser for meg at de kommer til å bli ganske tøffe, ja!

Har ellers vært endel syk i det siste, slitt med feber, kraftig hoste og vært slapp, så det har blitt et par fraværsdager fra jobb, dessverre. Hadde håpet at det skulle bli bedre i helga, men så langt ser det dårlig ut. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...